Sökresultat för Ulla-Lisa Thordén...
Rensa filter?
Vill du kunna leva på det du allra helst vill arbeta med? Vill du lära dig mer om hur du kan nå en (större) publik och få betalt för ditt värde? Då är detta en bok för dig. Att sätta pris på sitt värv, att hitta och möta eventuella kunder, att kunna förhandla och ta betalt är exempel på det som många kulturskapare…
Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Management och företagsledning Management: försäljning och marknadsföring Management: särskilda områden
Vill du få andra att förstå vikten av din kompetens, så att de ger dig uppdrag? Och helst intressanta sådana! Möt kunden öga mot öga handlar om vikten och värdet av att våga möta kunder öga mot öga trots – eller tack vare – att vi lever i en alltmer digitaliserad värld. Det är i det personliga mötet du blir vald eller…
Motiven och villkoren för att bli företagare förändras ständigt. Konjunkturen växlar, politikernas intresse och uppmuntran likaså. Men vissa fakta gäller oberoende av klimatet: Företagande kan aldrig vara en arbetsmarknadspolitisk åtgärd. Företagande kan inte administreras fram. Företagande bygger i grunden på den…